Tuesday, January 22, 2013

Transformasi...



Hai..asalamualaikum....
lama betul xmenulis. tetiba malam nie sedg khusyuk layan fb tetiba rase mcm nk menulis la..
saya ada sumting nk kongsi dgn korg2 semua.,,,xd la special sgt tapi terasa mcm nk kongsi..

lets continue....

korang2 semua tahu kan masalah yg dihadapi oleh saya?? tahu kan apa bnda yg merunsingkan fikiran saya setiap hari? tahu kan??sapa tahu saya belanja aiskrim 1 malaysia..hahahahah..

oke la..benda yg paling merunsingkan saya dulu ialah muka saya..u know that yg muka saya jerawat n parut jerawat yg sangat2 teruk...emmmm tahu kan cmne perasaan org yg ada jerawat banyak??? 

perasaan saya serius mcm perasaan baby yg kena tingal degan mak dia.sedih je  

jerawat saya nie kan da lah banyak pastu parut dia warna hitam..memg sngat2 menyakitkan hati..(da la muka hitam,parut hitam...)..so redha je la dengan semua nie....

part yang paling sedih bila time nk ambik gambar..orang lain muka ceria je bila nk ambik gambr tapi saya?? bukan main lagi duk jauh2..mksudnya ambik gmbr dari jarak yang jauh sebb xnk bagi nmpk jerawat yang banyak nie...da macm2 produk saya guna, pendek kata apa yang org ckp semua saya beli. for me money is nothing yang penting hasilnya sangat menakjubkan..

puas saya mencari apa yang patut saya pakai?? kadang2 terfikir xp lam biar la tapi bila fikir balik,,,"saya nak rawat muka saya"...huhuuhuuh

saya memg nk guna satu produk nie, nampk testimonial cm oke je, tapi sebb mahal so niat nie terbantut...lama2 da terlupa da tentag produk ni...

sampilah suatu hari, kawan saya ckp dia guna produk tersebut, dalam hati saya terdetik "wah patut lah dia semakin cntik, strt dari hati 2 mmg saya punya semangat semakin kuat, mcm mana pun kena dapatkan produk ni secepat mungkin...punya la saya semangat tiap hari sy duk godek website produk 2, n then saya jumpa la senarai nama2 agen dia..so saya apa lagi bertindak segera, saya ambik no tepon 2 n terus msg, pnjg msg kami n then saya setujunk beli prduk 2...permulaan saya just ambik soap n krim malam, yg 2 yang penting..

sampilah hari yg dijnjikan. so lepas jumpa akak 2 n ambik produk 2..dalam hati punyalah cuak ok x nnti benda nie?ada kesan x, runsing pulak bila fikir balik.. tapi saya cuba pasang niat "in sha allah "produk ni ok....so strt la pakai benda 2 terus...pakai sabun dulu...lepas guna sabun ni "ya allah!!!!!!" rase nk menjerit dalam toilet, kenapa muka jadi semacm je!!!!..rase mcm xpercaya semua nie...


       hahhahahaha korang nak tahu lepas guna sabun 2 serius muka rase tegang sgt2...rase mcm bersinar2..dalam hati terdetik, xkan secepat nie tindak bals dia...hahahah cuak jugak rase tapi xp la..mungkin awal2 kot mcm nie..so saya keep guna benda nie setiap hari...krim malam yg saya ckp tadi nama dia "miracle night repair"..dalam 2 ada 3 benda, twin 2, twin 2 n twin spring..cara pakai dia nnti saya bgtau later oke..

so saya tetap guna benda 2 sampi ke hari ini..2 bulan telah berlalau n now apa yg saya boleh cakap alhamdulillah..semua duk ckp "wah zety, semakin cantik la sekarang "..hahahahah alhamdulillah sekarang lau ambik gmbr da xduk jauh 2 lagi..duk dekat2 suda..lega n syukur sangat..walau duit habis dekat 4ratus, tapi sangat berpuas hati

     jom la ramai2 kita ucapkan terima kasih twin lovely!!!! twin lovely..yess!!! 2 la produk yg sy guna..

nia sebulan saya pakai..hasil dia da mcm nie..cmne?hebat kan?? 
   
oke yang ni masa sebulan saya pakai...wajah skrg??ahahah will be upload soon....

sape2 yang nk tahu lebih lanjut pasl produk nie.pm me n in sha allah i will explain from A to Z...

      bye2..selamat malam...

No comments:

Post a Comment