Monday, January 28, 2013

Transformasi..continue

ASALAMUALAIKUM....

Saya perasan sumting la..kenapa ye waktu saya tu;lis blog dengan wktu yg tertera dekt blog berbeza?cmne nk tukar ye??anyone yg taw??

oke la..xnak mengarut+membebel lelama...saya nk continue dengan apa yang saya jnjika 5 hari lepas..."TRANSFORMASI"...(saje tulis guna font nie..macm da bosan je guna font yg biasa guna,,hahahah xkisah kan??)

yang hari 2 saya update yg muka saya ketika 3mngu pakai Twin lovely kan?n now sy akan update wajah2 terkini saya setelah sebulan menggunakannya....



3




2







1....


            TRANSFORMASI...CAAAKKKKKKK

serius ase cuak jugak bila org ckp nie "putih" sebb bedak banyak, serius saya xpki bedak.time ni da pukul 2 pagi, bedak2 da xd mkna da...mmg xpki bedak la.paki pom time mula2 nk keluar je







rase xsabr nk tngu perubahan demi perubahan!! in sha allah dengan izinnya saya akan pulih seeprti dulu.....

 

No comments:

Post a Comment