Thursday, January 31, 2013

Percayalah....

Asalamualaikum....

Lupakan seketika tentang Twin Lovely ye...malam nie rase nk menulis n meluah je apa yg terpendam di hatiiiiii

sambil kesat air mata..tarik nafas, hembus, tarik, hembus...susahnya nk bertenag dalam situasi nie...

kenapa awk perlu persoalkan mkna cinta dengan saya??awk dah tahu jawpannya kenapa mesti awk persoalkan??

jangan menghukum saya hnya satu kesilapan saya, saya silap sebb mungkir jnji, tapi bukan kehendak saya awk!!!! saya xpnh curang dengan awk n xkan curang!!! (percayalah awkkkkkkkkkkk!!!! nak awk jeee)


  awk sangat bermkna untuk saya!! pliz percaya..tiada istilah curang atau org ketiga atau org keempat...yg saya tahu hnya awk je sy syg!! ( xnk gado2 daaaa!!)








sejujurnya saya betul2 mintak maaf!!!! maafkan saya awkk...dah penat nk gado2 lg sebb benda kecik nie...(kecik bagi saya tapi besar bagi awk!!!)


  PLIZZZZZZZ*+* 

No comments:

Post a Comment